Kalerábová omeleta


Veľmi chutná variácia omelety na raňajky. Je to skôr inšpirácia než recept 😊 Je to jedlo z môjho detstva, ktoré som mala veľmi rada. 
______________________________________________
 Potrebujeme:
Čerstvý kaleráb, vajíčka, olej, sol

 ___________________________________________________________________________

1.   Čo sa týka množstva surovín, každý si dá po svojom. Záleží vždy od počtu stravníkov, ale s kalerábom sa nemá šetriť :-) Keďže ten dá chuť. Ja tu mám jeden dobrý veľký kaleráb, ktorý som očistila a nakrájala na drobné kocky. A potrebujeme ešte zopár vajíčok, koľko presne ich dáte, je tiež na vás.

 Kalerábová omeleta (fotorecept) - obrázok 1

2.  Najprv si na panvici rozohrejeme trocha oleja, dáme kaleráb, osolíme ho a zakrytý udusíme pomaly až do mäkka. Na konci ho necháme aj kde-tu opiecť, aby dostal trochu opečenú príchuť. Potom už len zalejeme rozšľahanými vajíčkami a dopečieme 😊

 Kalerábová omeleta (fotorecept) - obrázok 2

A chutné jedlo máte na stole :-) Je to taká trocha netradičná obmena omelety, ale naozaj veľmi chutná. Už sa nepamätám odkiaľ tento recept/jedlo pochádza, ale viem, že to bolo jedno z mála jedál, ktoré som si vedela pripraviť ako dieťa už sama 😊

Kalerábová omeleta (fotorecept) - obrázok 3


                Prajem dobrú chuť !

Komentáre

Obľúbené príspevky

FANTASTICKÉ SMOTANOVÉ PAGÁČIKY😍👌

Syrom a šunkou plnené kuracie prsia v trojobale ( Cordon bleu )

NAJLEPŠIE LÁNGOŠE Z CESTA Z CHLADNIČKY

Lahučké tvarohové koláče

Pečivo s plesňovým syrom a tvarohom

MOKRÝ KOLÁČ🤩 RÝCHLY S ÚŽASNOU POLEVOU👌

ÚŽASNÉ BUCHTY🥰 V SMOTANE PEČENÉ👍