Syrom a šunkou plnené kuracie prsia v trojobale ( Cordon bleu )


Toto jedlo pozná snáď každý 🙄 Je to jednoduché, rýchlo hotové a velmi chutné. Odmietne naozaj málokto 😊 K tomu už len vhodná príloha a skvelý obed či večera je na stole 😉👌
__________________________________________________________________________________________

Potrebujeme:
Kuracie prsia,  Šunku, Syr, Soľ, mleté čierne korenie
Na obalenie:
Strúhanka, vajce, múka

__________________________________________________________________________________________

1. Najprv si pripravíme všetko potrebné. V tomto recepte neudávam presné množstvá surovín, lebo to vždy záleží od počtu stravníkov 😊 Ja som robila 5 porcií, takže tu mám 5ks kuracích pŕs/polovičky. Dalej budeme potrebovať syr podla chuti, taký klasický ☺ A napokon šunku, ja tu mám tureckú šunku " Pastırma " 😋🙄  Pastırma dodá prsiam naozaj skvelú príchuť. Ale pravdaže šunku si už dá každý, akú chce.

2. Na obalenie si pripravíme celkom klasický trojobal 😊 Múka- vajce- strúhanka

3. Kuracie prsia si rozkrojíme tak, aby nám jedna strana ešte držala. Dobre osolíme, okoreníme, položíme plátky syra a medzi syr šunku. Prsia znova uzavrieme. Nie je nutné ich istiť špáratkom, ale ak chcete môžte 😊 Nakoniec prsia dobre osolíme aj zvonkajšej strany.

4. Napokon prsia už len klasicky obalíme a vypražíme v dostatočnom množstve oleja z oboch strán. Ja som piekla pod pokrývkou ☺

Medzitým ako sa mäso pieklo, som ako prílohu uvarila zemiaky v slanej vode. Čerstvú petržlenovú vňať krátko udusila na troche oleja, osolila a premiešala so zemiakmi 😊 

K tomu už len nejaký šalát, alebo kompót 😋😉 a skvelé jedlo je na stole!!

 Prajem dobrú chuť !

Komentáre

Obľúbené príspevky

FANTASTICKÉ SMOTANOVÉ PAGÁČIKY😍👌

NAJLEPŠIE LÁNGOŠE Z CESTA Z CHLADNIČKY

Lahučké tvarohové koláče

Pečivo s plesňovým syrom a tvarohom

MOKRÝ KOLÁČ🤩 RÝCHLY S ÚŽASNOU POLEVOU👌

ÚŽASNÉ BUCHTY🥰 V SMOTANE PEČENÉ👍