Výborná kuracia pečienka na plechu🔥👌👌 ( Recept mojej mamy)


Kuracia pečienka na velmi chutný a jednoduchý spôsob!!! Je to vlastne jemná pečienková plnka, ktorou zvykne moja mama naplniť aj kura pečené v celku v rúre. Takto pripravené osamote na plechu, je to tiež výborné jedlo ku ktorému treba už len príloha🙂 Ja som urobila Hranolky. Určite vyskúšajte priatelia, som si istá že vám bude chutiť !!!



Potrebujeme:

500g kuracia pečienka
2 cibule
2 žemle ( alebo rohlíky)
2 bielky
200ml mlieko
petržlenová vňať
2kl mletá rasca
2kl majoránka
1kl vegeta
1/2kl mleté čierne korenie
Soľ

Okrem toho:
Olej
Strúhanka



Prajem dobrú chuť !









Komentáre

Obľúbené príspevky

FANTASTICKÉ SMOTANOVÉ PAGÁČIKY😍👌

Syrom a šunkou plnené kuracie prsia v trojobale ( Cordon bleu )

NAJLEPŠIE LÁNGOŠE Z CESTA Z CHLADNIČKY

Lahučké tvarohové koláče

Pečivo s plesňovým syrom a tvarohom

MOKRÝ KOLÁČ🤩 RÝCHLY S ÚŽASNOU POLEVOU👌

ÚŽASNÉ BUCHTY🥰 V SMOTANE PEČENÉ👍