Rýchla chrumkavá raňajková pizza


Inšpirácia na super víkendové raňajky, hoci aj zo staršieho chleba, alebo pečiva 😊 Velmi jednoduché a rýchle chrumkavé raňajky , ktoré sú u nás doma neodmyslitelné s tanierom dobrej polievky 😉👍 Chlebík si každý už obloží podla chuti 😊




_________________________________________________________________________




Potrebujeme:
Starší chlieb / pečivo, maslo, syr na strúhanie, mozarella, tuniakové filety v oleji, sterilizované šampiňóny, cibula, kečup, soľ, oregano



__________________________________________________________________________




1. Na toto jedlo je navhodnejší už pár dňový chlieb, alebo pečivo. Ja tu mám Pide, okrúhly turecký chlieb. Tento zvyknem len  prekrojiť na polovicu 😊 

2. Na obloženie si každý už vyberie suroviny podla chuti. Ja som tentoraz pripravila ako základné suroviny tuniaka v oleji a konzervované šampiňóny. Občas zvyknem urobiť aj klobásové😊 Dalej syr na strúhanie, mozarellu a pokrájanú cibulu. Mala som aj 1 malú paradajku, tak dám aj tú 😊 Maslom zvyknem vždy chlieb pred obložením natrieť. Nielen že dá chuť, ale chleba sa pri pečení tak nevysuší 😉
3. Chleba najprv potrieme zmäknutým maslom a trocha osolíme. Ked chceme mať štiplavé, tak namiesto soli zvyknem namazať štiplavú paprikovú pastu 😊 Následne pokladieme všetko ostatné. Ja som urobila 2 kusy s tuniakom a 1 kus čisto len so syrom a šampiňónmi. Vrch posypeme oreganom, osolíme a počiarkáme kečupom. Chleba pečieme na mriežke z rúry, na ktorú sme dali alobal.
Pečieme na 200°C cca.20 minút .Vela času tomu netreba, aby vám chleba príliž nevyschlo a budete mať suchár 😅
 Už aj teplé pokrájame a môžme jesť 😉 
U nás doma je zvykom vždy k tomuto pizzachlebíku aj polievka. Napríklad Mercimek ( červená šošovica) , Tarhana, Ezogelin a podobne 😊 To sú všetko také jemné " chlip-chlip" polievky 😁👍 


Verím, že som vás inšpirovala 😉
 Prajem dobrú chuť !



Komentáre

Obľúbené príspevky

FANTASTICKÉ SMOTANOVÉ PAGÁČIKY😍👌

Syrom a šunkou plnené kuracie prsia v trojobale ( Cordon bleu )

NAJLEPŠIE LÁNGOŠE Z CESTA Z CHLADNIČKY

Lahučké tvarohové koláče

Pečivo s plesňovým syrom a tvarohom

MOKRÝ KOLÁČ🤩 RÝCHLY S ÚŽASNOU POLEVOU👌

ÚŽASNÉ BUCHTY🥰 V SMOTANE PEČENÉ👍