BRIOŠKY AKO Z DETSTVA / BRIOCHE


💯 Lahučké, voňavé a plné spomienok 🙂 Takto jednoducho sa dajú pripraviť aj doma. Už ani nepamätám, kedy som naposledy kupovala Briošky. Je tomu už vela rokov. Ale to nie ani preto, že už na Slovensku dávno nežijem, ale preto, lebo obchodné Briošky už dávno nie sú tie čo kedysi. Tento recept na Briošky som si skombinovala sama. Stálo ma to niekolko pokusov, ale nakoniec som docielila chuťovo a konzistenciou tie Briošky, čo mám v pamäti už od detstva 😉 Sú fantastické a naozaj sa s nimi oplatí tej trocha námahy. Verím, že si na nich pochutí celá rodinka, napríklad na raňajky s maslom a džemom s pohárom teplého kakaa 😍

Prajem dobrú chuť !
_________________________________________

POTREBUJEME:

Cesto:
500 g hladká múka
4 Pl cukor kryštál
2 Pl šťava z citróna
2 Pl med
0,5 dl olej
1 dl mlieko
1,75 dl voda
1 žítok
1 vanilkový cukor
21 g čerstvé droždie
1,5 kl soľ

Na potretie:
1 bielok

Na posyp:
Celý mak

Okrem toho:
Trocha olej














Komentáre

Obľúbené príspevky

FANTASTICKÉ SMOTANOVÉ PAGÁČIKY😍👌

Syrom a šunkou plnené kuracie prsia v trojobale ( Cordon bleu )

NAJLEPŠIE LÁNGOŠE Z CESTA Z CHLADNIČKY

Lahučké tvarohové koláče

Pečivo s plesňovým syrom a tvarohom

MOKRÝ KOLÁČ🤩 RÝCHLY S ÚŽASNOU POLEVOU👌

ÚŽASNÉ BUCHTY🥰 V SMOTANE PEČENÉ👍