Špenátom a syrom plnené kuracie prsia na šťave


Velmi jednoduché a pritom výborné jedlo pripravené za pár minút 😉 Tieto prsia robím velmi rada a možno sa necháte inšpirovať aj vy 😊 Čerstvý špenát, paprika a syr v kombinácii so šťavnatým mäskom, je jednoducho skvelý Tip na lahký obed, alebo večeru 😉 najmä v blížiacej sa sezóne špenátu!



_________________________________________________________________________


Potrebujeme:
Kuracie prsia, čerstvý špenát, čerstvá kápia, syr na strúhanie, olivový olej, maslo 82%né, soľ, mleté čierne korenie, voda na podliatie



___________________________________________________________________________



1. Najprv si pripravíme všetko čo budeme potrebovať. Neudávam v tomto recepte presné množstvá, lebo sa jednoducho treba riadiť počtom stravníkov a aj "od oka" že koľko plnky sa asi zmestí do pŕs 😊 kedže velkosť pŕs je tiež odlišná. Ja som z pŕs jedného kuraťa spravila 2 rezňe/plátky, čiže tu som použila 3 prsia a z toho som mala 6ks/ porcií. Špenát si nakrájame na tenko, papriku na drobné kocky a syr postrúhame.

2. Plátky mäsa, na tej strane čo budeme plniť najprv trocha osolíme, okoreníme a pokvapkáme troškou olivového oleja. Následne dáme špenát, trocha syra a papriku.Plnku treba dávať podla oka, kolko sa zmestí 😊 Môžte aj plnku troška osoliť. Nakoniec plátok zvinieme a schytíme na dvoch-troch miestach špáratkom 👍
3. Do jedného pekáča,ktorý má podla možnosti aj pokrývku si nalejeme trocha olivového oleja. Na rozohriatom oleji si narýchlo prsia zo všetkých strán hore na sporáku opečieme, následne položíme na každé plátok masla a podlejeme s 3-4dl vody. Zakryjeme pokrývkou a dáme do rúry na 200°C na cca.30 minút. Vlastne odkedy sa obsah pekáča začne dusiť/bublať, odvtedy sa počítajú tých cca.30 minút , záleží od velkosti😊 Kuracím prsiam tak vela netreba, aby sa nevysušili 😊
Prsia sú velmi chutné a šťavnaté 😉 a naozaj výborne chutí aj tá maslová šťava v ktorej sa spája chuť zeleniny a mäska 😊
Podávanie už je na každom, kto čo má rád 😊 Ja tu mám napríklad Esmer bulgur pilav 😊 A keďže som nestihla odfotiť prekrojené zvinuté prsia 😐 , tak pridám teraz fotku z tých, čo som raz bola len "preložila" a nie zvinula😊  Ked budem robiť nabudúce, fotku sem doplním 👍☺
   Prajem dobrú chuť !


Komentáre

Obľúbené príspevky

FANTASTICKÉ SMOTANOVÉ PAGÁČIKY😍👌

Syrom a šunkou plnené kuracie prsia v trojobale ( Cordon bleu )

NAJLEPŠIE LÁNGOŠE Z CESTA Z CHLADNIČKY

Lahučké tvarohové koláče

Pečivo s plesňovým syrom a tvarohom

MOKRÝ KOLÁČ🤩 RÝCHLY S ÚŽASNOU POLEVOU👌

ÚŽASNÉ BUCHTY🥰 V SMOTANE PEČENÉ👍