Domáca tatárska omáčka


Doma máme tatársku velmi radi. A aj ked mám obchodnú tiež celkom rada, priznám sa, že domácu si dám s kludnejším svedomím 😊 Viem čo do nej dám a ani ju nerobím takú kalorickú. Je to vlastne taká domáca LIGHT verzia 😉  Moje deti ju majú velmi radi. Môj menší syn dokonca vraví, že je lepšia než obchodná 😊



_________________________________________________________________________



Potrebujeme:
450-500g hustejší biely jogurt, 2-3pl smotana hustá, 1pl horčica klasická, 4-5ks zavárané uhorky, 1 cibula, 1/2dl olej rastlinný, 2kl omáčka worcesterská, Soľ a ml.čierne korenie podla chuti, med alebo cukor podla chuti





__________________________________________________________________________



1. Na tatárku si pripravíme jogurt, hustú smotanu, horčicu, worcester, trocha medu (cukor), olej, soľ, korenie, 1 veľkú cibuľu a 4-5 uhoriek - záleží od veľkosti. Najprv si celkom na drobno pokrájame cibuľu a uhorky. Občas zvyknem cibulu a uhorky nahrubo nastrúhať 😊 Takže je to vlastne na vás. Čo sa týka jogurtu a smotany, ten kto chce si tatársku môže zamiešať aj v pomere 1:1

2. Následne len všetky suroviny spolu zmiešame. Soľ a korenie si treba dať podľa chuti. Ja som dala 1/2 dl slnečnicového a aj pár kvapiek olivového oleja. Kto chce si to mixne, ja nezvyknem 😊 Osladiť tatársku môžte buď trochou medu, alebo trochou práškového cukru.
Tatárska je najlepšia, ked zopár hodín postojí aby sa chute prepojili.
Je výborná napríklad k pečeným zemiakom, mäsu, vyprážanému syru atď 😊  A čo je najlepšie, že si z nej s kludným svedomím môžte pochutnať aj vo väčšom množstve 😊
 Prajem dobrú chuť !


Komentáre

Obľúbené príspevky

FANTASTICKÉ SMOTANOVÉ PAGÁČIKY😍👌

Syrom a šunkou plnené kuracie prsia v trojobale ( Cordon bleu )

NAJLEPŠIE LÁNGOŠE Z CESTA Z CHLADNIČKY

Lahučké tvarohové koláče

Pečivo s plesňovým syrom a tvarohom

MOKRÝ KOLÁČ🤩 RÝCHLY S ÚŽASNOU POLEVOU👌

ÚŽASNÉ BUCHTY🥰 V SMOTANE PEČENÉ👍