Tahin-Pekmez ( sladká sezamová nátierka )


Fantastická kombinácia, ktorú som si zamilovala hneď na prvý krát, ked som ju pred mnohými rokmi ochutnala u manželovej rodiny 😊 Je proste fantasticky chutná a VYSOKO návyková !!! 

__________________________________________________________________
     


Potrebujeme:
Tahin / Sezamová pasta, 
Pekmez / Melasa

________________________________________________________________________________________

 Budeme potrebovať Tahin, čo je vlastne Sezamová pasta. Dalej Pekmez, čiže Melasu 😊 U nás sa najviac/ najčastejšie používa buď hroznová melasa, alebo morušová. Ja osobne kupujem hroznovú a karobovú, ktorá okrem toho, že je chutí fantasticky,  je aj veľmi zdravá 😉😊 Ale kludne použite vám dostupnú melasu 👍😊  Dokonca môžte kludne Tahin zmiešať aj s medom 😉
 To že v akom pomere si to zamiešate je už na vás 😊 Každému to môže chutiť trochu inak. Niekto to mieša 1:1 ale podla mňa to je velmi sladké. Ja osobne dávam do Tahinu len málo Pekmezu, lebo mám rada ked chuť Tahinu vynikne 😉 Že ako bude chutiť vám, si treba zistiť 😊 Nalievajte pomaly Pekmez do Tahinu a zakaždým dobre premiešajte a ochutnajte ☺
 Áno je to síce kalorická nátierka, ale je plná zdravých tukov, bielkovín a blahodarných zložiek s velmi pozitívnymi účinkami na naše telo 😊 A preto je 100x zdravšia než napríklad Nutella 😅  
Fantasticky chutí táto nátierka natretá na chlieb / pečivo 😉 A aj ked sa to niekomu teraz bude zdať čudné, ale ja to zbožňujem aj na maslovom chlebe 😅😅 
    Prajem dobrú chuť !

Komentáre

Obľúbené príspevky

FANTASTICKÉ SMOTANOVÉ PAGÁČIKY😍👌

Syrom a šunkou plnené kuracie prsia v trojobale ( Cordon bleu )

NAJLEPŠIE LÁNGOŠE Z CESTA Z CHLADNIČKY

Lahučké tvarohové koláče

Pečivo s plesňovým syrom a tvarohom

MOKRÝ KOLÁČ🤩 RÝCHLY S ÚŽASNOU POLEVOU👌

ÚŽASNÉ BUCHTY🥰 V SMOTANE PEČENÉ👍