Lístkové , tvarohovo-lekvárové mini košíčky


 
 Jednoduchá rýchlovka, ktorá nie len dobre chutí, ale aj pekne vyzerá 😊 Lístkové cesto je naozaj všestranné a dajú sa z neho vykúzliť mnohé dobroty. Verím, že sa takýmto mini košíčkom poteší aj vaša rodinka 😊 Moji doma boli nimi nadšený 😉👌

________________________________________________________________________________________

Potrebujeme:
Lístkové cesto
Na plnku:
500g tvaroh jemný, cukor kryštál, Lekvár podla chuti
Na potretie:
1 vajce

________________________________________________________________________________________


1. Pripravíme si lístkové cesto. Ja tu mám chladené, skrútené a už vopred vyváľkané. Kedže budeme dávať cesto na muffinový plech, tak si ho pokrájame na 12 väčších štvorcov. Použila som 1 a 1/2 balíka/ cesta. Ako plnku zmiešame krémový tvaroh s lubovolným množstvom cukru a pripravíme si aj lekvár podla chuti. Dajte lekvár na pečenie, aby vám nevytiekol. Ja som dala višňový, ktorý som cez leto zavárala 😊
2. Plech na muffiny môžte troška vytrieť olejom, alebo ak chcete tak dajte pre istotu na spodok kúsoček pečiaceho papiera. Následne cesto po jednom poukladáme tak, aby sme dostali takú jamku/ košíček 😊 Potrieme košíčkom rozšlahaný vajcom vrchy/ boky a až potom dáme plnku. Na spodok lekvár a naň tvaroh
3. Košíčky pečieme vo vopred rozohriatej rúre na 190°C cca.25 minút. Záleží od rúry.

Košíčky môžte podla chuti posypať len práškovým cukrom, alebo ich popolievať aj čokopolevou 😉😊




  Prajem dobrú chuť !


Komentáre

Obľúbené príspevky

FANTASTICKÉ SMOTANOVÉ PAGÁČIKY😍👌

Syrom a šunkou plnené kuracie prsia v trojobale ( Cordon bleu )

NAJLEPŠIE LÁNGOŠE Z CESTA Z CHLADNIČKY

Lahučké tvarohové koláče

Pečivo s plesňovým syrom a tvarohom

MOKRÝ KOLÁČ🤩 RÝCHLY S ÚŽASNOU POLEVOU👌

ÚŽASNÉ BUCHTY🥰 V SMOTANE PEČENÉ👍