RIZOTO S KYSLOU KAPUSTOU A MÄSOM


Toto jednoduché a chutné kapustové jedlo varieva moja mama 😊 Je šťavnaté a má výbornú chuť. Kombinácia ryže , mäsa a kyslej kapusty je naozaj veľmi chutná 😉 Ak máte radi kyslú kapustu, tak neváhajte toto jedlo vyskúšať!!!

Potrebujeme:

1kg  kuracie mäso, 1/2kg  kyslá  kapusta, 3,5dl  ryža, 3 paradajky, 2 papriky, 1 cibula, 2 malé  zemiaky alebo 1 veľký, 1,2L  voda
1pl  ml.červená  paprika, 3 malé  bobkové  listy, Mleté  čierne  korenie, Celé  čierne  korenie, Rasca  mletá, Vegeta, Soľ, Olej trocha


Komentáre

  1. Mila Cesminaz, aj by som hadam obrazovku olizala. Vyzera to velmi chutne. Urcite coskoro vyskusam. Som fan videoreceptov, ale mam rada, ked je pri nom este napisany aspon zoznam surovin, aby som nemusela zakazdym startovat video, aby som pozrela suroviny ;o) s pozdravom Anna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Anna 😊
      Presne nadtým som minule rozmýšlala, že by som napísala k videám na spodok aspon suroviny 😊 Takže ti dávam za pravdu 😅 Inak som rada, že ta jedlo zaujalo, je naozaj velmi dobré! Ak raz skúsiš, tak daj vediet prosím. Pozdravujem.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky

FANTASTICKÉ SMOTANOVÉ PAGÁČIKY😍👌

Syrom a šunkou plnené kuracie prsia v trojobale ( Cordon bleu )

NAJLEPŠIE LÁNGOŠE Z CESTA Z CHLADNIČKY

Lahučké tvarohové koláče

Pečivo s plesňovým syrom a tvarohom

MOKRÝ KOLÁČ🤩 RÝCHLY S ÚŽASNOU POLEVOU👌

ÚŽASNÉ BUCHTY🥰 V SMOTANE PEČENÉ👍