GÜVEÇ🤩 -turecký guláš v keramickej nádobe👌🥣


❗SKVELÉ A VELMI JEDNODUCHÉ JEDLO😉 bez zbytočného riadu a bez väčšej námahy👍 Toto turecké jedlo názvom "GÜVEČ" je fantasticky chutné a dosť sa podobá Gulášu.  Vlastne by som povedala, že je to taká obmena Gulášu😅😉 Väčšinou sa používa jahňacie mäso. Ja som použila stehno, ale môžte aj inú časť. Ak chcete dáte len mäso, ja som použila pre lepšiu chuť aj 2 menšie kosti👍 Na prípravu tohto jedla potrebujete čisto keramickú, alebo hlinenú nádobu s keramickým povrchom/dnom), buď s keramickou pokrývkou, alebo použijete obyčajnú pokrývku. V takejto nádobe sa automaticky čas pečenia/varenia predlžuje, takže sa nezlaknite, od udaného času v recepte😅 Ale čas si môže pravdaže každý prispôsobiť, alebo jednoducho počas pečenia jedlo kontrolovať👍 Skúšku tohto skvelého jedla určite neolutujete, u nás doma ho máme velmi radi👌🥰 Podávať k nemu môžte klasicky len chlieb, alebo ryžu či Bulgur pilav.





--------------------------------------------------------



POTREBUJEME:

∘ 800 g jahňacie mäso
∘ 2-3 Zemiaky
∘ 4-5 Paradajky
∘ 2 Paprika
∘ 2 Baklažán
∘ 1 Cibula

∘ 25 ml olej rastlinný
∘ 50 g maslo
∘ 1 kl mletá červená paprika
∘ 1 kl oregano
∘ 1 kl soľ


Komentáre

Obľúbené príspevky

FANTASTICKÉ SMOTANOVÉ PAGÁČIKY😍👌

Syrom a šunkou plnené kuracie prsia v trojobale ( Cordon bleu )

NAJLEPŠIE LÁNGOŠE Z CESTA Z CHLADNIČKY

Lahučké tvarohové koláče

Pečivo s plesňovým syrom a tvarohom

MOKRÝ KOLÁČ🤩 RÝCHLY S ÚŽASNOU POLEVOU👌

ÚŽASNÉ BUCHTY🥰 V SMOTANE PEČENÉ👍