Mäsová omáčka ( Moja Bolognese)

 Jedno z najobľúbenejších jedál mojich detí 😊 Iste že má každý ten  "svoj" recept, ale aj tak by som sa s vami rada podelila o ten môj, ako pripravujem toto jedlo ja 😊
__________________________________________________________________________________________


Potrebujeme:
500g mleté mäso hovädzie, 500g paradajky, 3-4 papriky, 1 velká cibula, 2 strúčiky cesnak, 2pl paradajkový pretlak hustý, 1pl (zarovnaná) mletá červená paprika, 1kl oregano, Podla chuti soľ, ml.čierne korenie a ml.rasca, trocha oleja

________________________________________________________________________________________

1. V prvom rade si pripravíme všetko potrebné. Paradajky pokrájame na menšie kúsky, papriku a cibulu na drobno. Škrob dávam občas na konci na zjemnenie/zahustenie šťavy, ale nie je to nutné 😊 Občas keď mám doma, tak pridám aj šampiňóny 😉
2. V jednom hrnci si najprv na oleji zosklovatíme cibulu a papriku. Následne pridáme pretlak aj ml.papriku a spolu to chvílku popražíme. Potom pridáme pokrájané paradajky, postrúhaný cesnak a trocha soli. Zakryjeme a necháme pomaly variť celkom do mäkka. Napokon to mixérom trocha pomixujeme. Ja nezvyknem všetko celkom na jemno, nechám aj väčšie viditelné kúsky 😊
3. Napokon pridáme mäso, oregano, sol, ml.korenie a rascu podla chuti. Premiešame a necháme pomaly za občasného miešania variť (cca.20min). Ak sa vám bude zdať málo šťavy, pridajte trocha vody počas varenia. Ak chcete, môžte na konci zahustit s 1kl škrobom, ktorý rozmiešate v trošičke vody. To vlastne tú šťavu tak zjemní 😊 Ja občas dám, občas nie
A už si len vybrať oblúbenú cestovinu 😁 Či už špagety, alebo rúrky, chutiť bude vždy 😉
 Verím, že toto jedlo bude chutiť najmä deťom 😊 presne ako aj u nás 😉
   
   Prajem dobrú chuť !


Komentáre

Obľúbené príspevky

FANTASTICKÉ SMOTANOVÉ PAGÁČIKY😍👌

Syrom a šunkou plnené kuracie prsia v trojobale ( Cordon bleu )

NAJLEPŠIE LÁNGOŠE Z CESTA Z CHLADNIČKY

Lahučké tvarohové koláče

Pečivo s plesňovým syrom a tvarohom

MOKRÝ KOLÁČ🤩 RÝCHLY S ÚŽASNOU POLEVOU👌

ÚŽASNÉ BUCHTY🥰 V SMOTANE PEČENÉ👍