Cukinové fliačky ( Cestoviny s dusenou cuketou/ cukinou)



Toto velmi jednoduché jedlo patrí už každoročne na náš stôl. Je to fantasticky chutná a rýchla kombinácia, ktorú zvládne pripraviť naozaj každý😉 Ak máte radi fliačky s kapustou, alebo s duseným kalerábom, tak toto si tiež zamilujete!!! Chutí totiž skoro tak isto🤩 Ja kapustové aj kalerábové fliačky zbožňujem, ale poviem vám, že tieto s cuketou ich veru hravo nahradia😍 Neváhajte priatelia, v záhradách je ešte dosť cukety!!!




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Potrebujeme:

500g cestoviny ( kocky alebo iné), 1 velkú cukinu, 2 cibule, olej, soľ, mleté čierne korenie



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------




1. Cukinu si umyjeme, podla potreby vydlabeme stred a ak treba tak ošúpeme. Moja bola ešte mladá, šúpať som ju nemusela, len som vybrala stred. Následne cukinu postrúhame na hrubo a cibule pokrájame na drobno.



2. Na oleji si zosklovatíme a aj trochu opečieme cibulu. Pridáme cukinu, osolíme a necháme zakrytú dusiť do mäkka. To že ako dlho to potrvá záleží od toho akú mladú cukinu použijete. Podla potreby môžte kludne aj trochu vody podliať👍


3. Medzitým si uvaríme cestovinu. Ja som urobila tentoraz fliačky, ale priznám sa, že lúbim aj s nokedlami🥰🥰


4. Keď je už cukina mäkká, tak zvýšime plameň a rýchlo ju ešte kde-tu opečieme. Ak sa vám bude chcieť ťažko opekať, tak pridajte ešte pár kvapiek oleja. Nakoniec ochutíme čiernym korením a ešte dosolíme ak treba. A už len zmiešame s cestovinou👌👌


Priatelia, ja toto jedlo zbožňujem a priznám sa, že je naozaj pre mňa ťažké zostať pri jednom tanieri😅😅


Vrelo toto jedlo odporúčam. Je to rýchle, jednoduché a lacné😉



Prajem dobrú chuť !





Komentáre

Obľúbené príspevky

FANTASTICKÉ SMOTANOVÉ PAGÁČIKY😍👌

Syrom a šunkou plnené kuracie prsia v trojobale ( Cordon bleu )

NAJLEPŠIE LÁNGOŠE Z CESTA Z CHLADNIČKY

Lahučké tvarohové koláče

Pečivo s plesňovým syrom a tvarohom

MOKRÝ KOLÁČ🤩 RÝCHLY S ÚŽASNOU POLEVOU👌

ÚŽASNÉ BUCHTY🥰 V SMOTANE PEČENÉ👍