Výborné Pesto z Mäty👍👍


Rýchle a velmi jednoduché jedlo, ktoré máme doma velmi radi❤ Toto výborné pesto je moje najobľúbenejšie a robím ho často, najmä teraz keď je veľa čerstvej mäty. Ja nedávam orechy ani syr do pesta, chutí mi viac bez toho. Na cestovinách posypem vrch nastrúhaným tvrdým zrelým Čedarom (Cheddar syrom) - s tým nám chutí toto pesto najlepšie😊 Velmi chutné je toto mätové pesto aj natreté na chlieb, alebo iné pečivo. Vyskúšajte priatelia, určite neolutujete🙂


-------------------------------------------------




Potrebujeme:
Mäta čerstvá
75ml olivový olej
50ml rastlinný olej
2-3 strúčiky cesnak
1 citrón (alebo podla chuti)
1/2-1kl mleté čierne korenie
Soľ
Syr Cheddar na posypanie (alebo iný syr)
Špagety alebo iná cestovina



Postup:
Všetky prísady dáme do mixéra a pomixujeme do hladka. Ja mám malý mixér a preto som mixovala postupne na 2-3x. Soľ a korenie si môže dať každý podla chuti. Rastlinný olej si môžte nahradiť olivovým - ja dávam obidve. Pesto je výborné na špagety ale aj na chleba.
Prajem dobrú chuť🙂🙋‍♀️





Komentáre

Obľúbené príspevky

FANTASTICKÉ SMOTANOVÉ PAGÁČIKY😍👌

Syrom a šunkou plnené kuracie prsia v trojobale ( Cordon bleu )

NAJLEPŠIE LÁNGOŠE Z CESTA Z CHLADNIČKY

Lahučké tvarohové koláče

Pečivo s plesňovým syrom a tvarohom

MOKRÝ KOLÁČ🤩 RÝCHLY S ÚŽASNOU POLEVOU👌

ÚŽASNÉ BUCHTY🥰 V SMOTANE PEČENÉ👍