Kapustové Rizoto po turecky👍 Lahanalı Pilav


Velmi chutné a jednoduché Rizoto na turecký spôsob. Toto Rizoto/ Pilav je moje obľúbené a robím ho velmi rada🙂 Neváhajte vyskúšať, určite neolutujete! Je výborné samotné, ale aj ako príloha.



Potrebujeme:
600g pokrájanej bielej kapusty
200ml ryža
200ml bulgur
2 cibule
1pl paradajková pasta ( salça)
1pl papriková pasta
1pl mäta
1kl čili vločky
1/2kl čierne korenie
50g maslo
Olej
cca.1,5L voda
soľ



Postup:
V panvici na oleji a masle si opražíme paprikovú a paradajkovú pastu. Pridáme cibulu a krátko spolu popražíme. Dáme pokrájanú kapustu, osolíme a necháme pár minút, aby kapusta zmenšila svoj objem. Potom nalejeme 1,2L vody, dáme koreniny a uvaríme kapustu do mäkka. Ja som ju varila pomaly cca.25 minút. Keď je kapusta mäkká pridáme bulgur aj ryžu. Pridáme aj trocha vody ešte, ked že pri varení kapusty sa voda vyparila. Ja som dala ešte 300ml vody. Hrniec zakryjeme a pomaly varíme, kým ryža nevsiakne 3/4 tekutiny. Obsah nemiešame, len hrniec trochu pomykáme. Nakoniec Pilav odstavíme bokom a necháme ešte niekolko minút stáť.


Dobrú chuť ! 😉❤






Komentáre

  1. Vynikajuce jedlo. Zboznujem Vase recepty. Pripominaju mi domov.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem pekne❤ Som rada, že sa vám recepty páčia.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky

FANTASTICKÉ SMOTANOVÉ PAGÁČIKY😍👌

Syrom a šunkou plnené kuracie prsia v trojobale ( Cordon bleu )

NAJLEPŠIE LÁNGOŠE Z CESTA Z CHLADNIČKY

Lahučké tvarohové koláče

Pečivo s plesňovým syrom a tvarohom

MOKRÝ KOLÁČ🤩 RÝCHLY S ÚŽASNOU POLEVOU👌

ÚŽASNÉ BUCHTY🥰 V SMOTANE PEČENÉ👍