Výborný Hovädzí Perkelt🤩


Velmi chutný obed alebo večera pre celú rodinu!!! Výborné a jednoduché jedlo z hovädzieho mäsa. Velmi chutné je s cestovinou, s ryžou, alebo len tak s chlebom🤩 My máme toto jedlo doma velmi radi. Ja ho mám najradšej s cestovinou a jogurtom🥰 Určite vyskúšajte, som si stá že vám bude chutiť!!!!



Potrebujeme:
1,5kg hovädzie mäso (najlepšie Hovädzia Nožina)
2 velké cibule( alebo 3-4 malé)
3 papriky
3 paradajky
1,5L voda ( alebo menej)
2PL mletá červená paprika
3kl mletá rasca
1kl mleté čierne korenie
10 zrniek čierne korenie
Sušená zeleninová zmes/ Vegeta (ja som dala 1kl)
Soľ a čili vločky podla chuti
2 PL jemná múka pšeničná
200ml voda
olej


* hovädzie mäso môžte uvariť aj v tlakovom hrnci, bude rýchlo hotové
* vodu môžte dať kolko chcete
* múku dávam preto, aby šťavu trocha zahustilo a nebola ako voda
* vegetu/ zeleninovú zmes dať nemusíte, ale ja dávam, lebo dodá velmi dobrú chuť









Komentáre

Obľúbené príspevky

FANTASTICKÉ SMOTANOVÉ PAGÁČIKY😍👌

Syrom a šunkou plnené kuracie prsia v trojobale ( Cordon bleu )

NAJLEPŠIE LÁNGOŠE Z CESTA Z CHLADNIČKY

Lahučké tvarohové koláče

Pečivo s plesňovým syrom a tvarohom

MOKRÝ KOLÁČ🤩 RÝCHLY S ÚŽASNOU POLEVOU👌

ÚŽASNÉ BUCHTY🥰 V SMOTANE PEČENÉ👍