Krásne a nové kuchárske knihy pre záujemcov👍🙋‍♀️ Nech sa vám dobre varí aj pečie!!!



Priatelia ak máte záujem o čistonové kuchárske knihy, tak ma kontaktujte cez mail🙂🙋‍♀️ Cena je od 5-7€ + poštovné (sa ráta z SK)












































               A ešťe mnoho iných skvelých receptov 😉😊

Komentáre

  1. Cezminka v recepte na chutné pečivo rožky nemáš uvedené kvasnice asi sa chybička vloudila:-) pozdravujem /45678/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj ako spracovávať figy? Ďakujem marta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zdravím Marta🙂
      My figy väčšinou len jeme, lebo ich velmi lúbime takto čerstvé zrelé. Máme tiež velký strom a ked náhodou že ich máme privela, tak robím jedine lekvár. Figy umyjem, tvrdšie časti odkrojím, popučím a zasypem cukrom. Vlastne uvaríš ako klasický lekvár. Pre krajšiu farbu treba dať trochu citrónovej šťavy🙂 Varí sa podla toho aké husté chceš mať, alebo zvyknem povariť len cca.30-40 minút od bodu varu a potom ku konci ešte 5 minút povarím s džemfixom. Tým vlastne ušpóriš aj čas varenia a aj máš viac lekváru. Pekný deň.

      Odstrániť
  3. Ahoj Češmínka :) Chcem sa ti velmi pekne podakovat za to mnozstvo neuveritelnych receptov, ktore s laskou ponukas. Pred kratkym casom som ta nejako objavila na vareche, ked som hladala uz ani neviem co. Bola to laska na prvy pohlad. Riadim sa intuiciou a vsetky recepty, ktore ma totalne ocarili na prvykrat som si hned zapisala do svojho rucne pisaneho zosita. Je v ňom teraz už okolo 500 pre mna najgenialnejsich receptov, ktore som doteraz skusala alebo budem a VIEM, ze aj tvoje budu fantasticke, ked ich vyskusam. Ak som tvojich receptov s podrobnym postupom nespisala aspon 30 ks, tak ani jeden. Si fantasticka kucharka, pacia sa mi tvoje ruky s dlhymi prstami a ta laska, s ktorou tie jedla pripravujes. Rada by som ta niekedy videla vo videu aj celu, stacilo by zakyvat :))))) Som velmi rada, ze som nakukla aj sem, pretoze som tu okrem uzasnych borekov a sladkych plnených kolacov kysnutych aj klasickych z varechy objavila mnozstvo fantastickych receptov na rezne, fasirky a marinady, ktore ma chytili za srdce. Zelam ti iba krasne krasne dni a vsetko len to najlepsie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pekne zdravím Kristína😊 Dakujem velmi krásne za tvoj komentár, ktorý som čítala s velkým úsmevom na tvári. Tvoje slová ma velmi potešili a zohriali pri srdci🥰 Teším sa, že sa ti moje recepty páčia a budem rada ak mi dáš po ich skúške aj vedieť, že ako ti jedlo/koláč chutilo. Vieš, presne takéto komentáre ako ten tvoj, mi dokazujú že to tá práca a námaha s receptami naozaj stojí zato😊❤️ Posielam srdečný pozdrav a dakujem krásne že ma sleduješ a navštevuješ tu na blogu a aj na Youtube. Aby ti neušliel žiadny videorecept, odporúčam ti prihlásiť sa na odber môjho kanálu🥰🙋‍♀️ Ahoj.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky

FANTASTICKÉ SMOTANOVÉ PAGÁČIKY😍👌

Syrom a šunkou plnené kuracie prsia v trojobale ( Cordon bleu )

NAJLEPŠIE LÁNGOŠE Z CESTA Z CHLADNIČKY

Lahučké tvarohové koláče

Pečivo s plesňovým syrom a tvarohom

Lečo na zimu

MOKRÝ KOLÁČ🤩 RÝCHLY S ÚŽASNOU POLEVOU👌